Mystery Shopper hos Servicemind

Få besøg af en mystery shopper i jeres virksomhed

Ønsker I en mystery shopper i jeres butik? Hos Servicemind ved vi, at den bedste måde, hvorpå man kan forstå og forbedre kundeoplevelsen på, er gennem realistiske og autentiske feedbackmetoder. Det er her, at vores ekspertise inden for mystery shopping bringes i spil. En mystery shopper er en autentisk og pålidelig måde, I kan opnå uvurderlig indsigt i jeres virksomhed på. Med en mystery shopper fra Servicemind, får I en dygtig mystery shopper, som er veltrænet i at agere almindelig kunde i jeres butik. For autencitet sikrer vi, at de forsvinder i mængden.

Hvis I ønsker besøg af en mystery shopper i jeres butik, må I ikke tøve med at kontakte os for en uforpligtende samtale omkring jeres ønsker, krav og behov.

Hvordan kan mystery shopping gavne jer?

En mystery shoppers ypperste rolle er at opdage de små, men betydningsfulde detaljer, som i sidste ende kan føre en stor forskel i den samlede kundeoplevelse. Vi sørger altid for, at i får en rapport om, hvad der virker, men i særdeleshed også en rapport omkring handlingsorienterede forslag til, hvordan I som virksomhed kan forbedre jer og gøre kunderejsen en tand bedre, end den er i forvejen.

Vi skaber et ærligt og objektivt billede af, hvordan jeres virksomhed præsterer ud fra en kundes perspektiv. Det er for mange virksomheder noget af det, der skal lægges meget vægt på.

Kontakt os i dag

Mystery shopping er mere end blot en evaluering. Det er en strategisk tilgang til løbende forbedring og innovation inden for kundeoplevelsen. Er I klar til at tage jeres kundeoplevelse til et nyt niveau? Lad os tage en samtale allerede i dag, så I kan få besøg af en mystery shopper. Vi kan kontaktes på telefon 89 33 70 70 eller på e-mail shopper@servicemind.com.